...¿A QUIÉN NO PODRÁS AMAR? SI SÓLO HAY UN HOMBRE,
SI SÓLO HAY UNA MUJER, SI SÓLO HAY UN MUNDO...
DANIEL MACÍAS.

martes, 18 de octubre de 2011

JAUME C. PONS ALORDA - ELS ESTRIS DE LA LLUM



Estar enamorat de la paraula amor
Abans que de l'amor mateix,


Belles característiques d'un món
Insuficient.


              ***


Agafar paraules
De L'arbre de
Les Paraules
Con fruita tendra.


             ***


Quimicament,
en la meva abadia arbòrica, estudio
les infraestructures íntimes i profundes del desordre,
la composició amorosa de la pedra, la recpta mítica
del pensament. El meu sexe és
una molècula elevada a la contingència mínima
de l'abandó, els meus braços i les meves cames
són arbres, el meu amor coves buides,
les mans muntanyes. Canten com esglésies.
A sota de la pell,
em navega fang lent per les venes.


              ***


He après a enganyar les abelles.
Pensen que sóc una rosa.
del meus ulls em roben pol-len.






Els estris de la llum. La cantàrida

No hay comentarios:

Publicar un comentario