...¿A QUIÉN NO PODRÁS AMAR? SI SÓLO HAY UN HOMBRE,
SI SÓLO HAY UNA MUJER, SI SÓLO HAY UN MUNDO...
DANIEL MACÍAS.

domingo, 16 de octubre de 2011

RUBEN D'AREÑES - MIO MADRE CORRIENDO DELANTRE DE MIN



MIO MADRE CORRIENDO DELANTRE DE MIN


Pasa una madre
per delantre de min,
prestosa y nueva
col nenu tres d'ella.
Cuerren y xueguen
camín d'aende,
fráxiles y despreocupaos,
vulnerables.
Nun recuerden ónde van,
el destín ye un viaxe
de xuegos 
ensin edá,
ensin regles.


Véola,
ye mio madre, 
prestosa y nueva,
echando una carrera conmigo,
camín d'aende,
y yo,
tres d'ella
adulces ganándola,
porque cuerro más,
o porque ella dexa
que yo gane,
nun sé,
nun m'alcuerdo bien.


La verdá ye que mio madre
siempres corrió más que yo,
siempres llegó a tolos sitios
la primera.
Conoz y guarda
tolos destino qu'hai
en cachos pequeños
de papel
qu'apega nun llibru qu'ella llama
"álbum de familia".
Conozlos toos
y sicasí
inda güei hai díes
que me dexa ganala,
ensin dicime pa ónde vamos.

Les páxines blanques. Trabe

No hay comentarios:

Publicar un comentario